The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 9 februari 2009

Kaka?!


Det är nog fan som Caoo säger.. Jag har på tok för mycket fritid.. Sanslöst..
hela dagen idag har jag ägnat min tid åt att pilla med diverse grejer..
Typ.. Virkat.. :P Hähä, och lekt hantverkare mm.
Har även jobbat på en mobil till Nelias rum, men en massa små blommor.
Den blir jääätte fin.. Hoppas ja. Jag har inte kommit så långt än, men
de är på g.


Så nu har jag pillat pillat och pillat, det är så avslappnande!
Har gjort 5 "dammsugare" ska bli en till. Men de gör jag nog i morgon.
Ska försöka orka iväg till jobbet imorgon också, får se hur de går..
Men men, så är läget iallafall, har ont i ryggen också, påtal om tandborstar.
Ska försöka få lite sömn så man orkar med morgon dagen. Det återstår att se
om mitt huvud vill vara med eller inte. :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar