The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 10 september 2009

Skärpning !!

Det måste bli ändring på detta.. NU ! Har inte skrivit sen FEBRUARI !
Och det har hänt en massa massa massa massa sen dess. Är mitt uppe i 2 polisutredningar,
behöver inte gå in mer på de, fick ett jobb, trivdes som fan, sa upp mig och fick sparken 4 gånger
dagen efter, jaaa... Kort sagt, de har varit kaos de senaste månaderna..
Det positivaste jag kan komma med just nu är att den 21 ska jag till Kirurgen i Kalmar, för att göra en koll inför en bypass.. Fan, detta kan bli början till mitt nya liv.. Jag vill ha de NU NU NU NU NU ! ! !

Allting är verkligen upp och ner.. Känner ingenting längre.. Mest bara ett konstigt surrande i
magen, som en humla som sitter fast i en glasburk.
Fått nya antidep, som har fått mig till att bli ett monster om nätterna.. I mina drömmar.
Katastrof... Natten till igår drömde jag att jag blev mördad på alla sätt som går, natten till idag
drömde jag att jag var bödel under medeltiden och slaktade folk hej vilt.
det sista jag minns är att jag hugger huvudet av en och det sprutar blod i mitt ansikte, då vaknar jag och är dyngsur. Torkar med handen och upptäcker att det är svett, och att jag har rullat in mig i täcket som en mumie.. Hoppas verkligen att detta går över snart.....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar