The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 12 juni 2011

Utslängda...

I förrgår när pappa kom till Malmö så hade vi bokat in en lägenhetsvisning ute på Södervern. Vilken GRYM lägenhet! Den fick både mig och Niclas att bli helt saliga. Och idag ska dom som bor i den lägenheten komma och kolla på denna. Så Niclas slängde ut mig och Cornelia så att han kunde städa. Så vi gick till Pildamms parken och åt glass och lekte på Spindel lekplatsen. :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar