The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 24 juni 2011

Midsommarafton

Jag, Patrik, Niclas och Wilma tog bussen ut mot Nobel torget och mot Bultens lya vid 5 tiden. Det var en massa som skulle fixas innan alla de andra kom. Efter ett tag när stolar, bord, grill och allting annat var nere, så trillade Ivana och Poffe in. Grillen tändes och Ivana, Niclas och Bulten fick agera grillmästare medan jag och Patrik satt och inspekterade arbetet.



Efter ett tag trillade fler in. Förste man som kom förbi var Örjan.






Lite senare kom Carolin, Daniel och Andy. Poffe hade dragit med sig sin gitarr så det blev allsång med mycket skratt och roliga låtar. Ja, Poffe är ett musikaliskt geni!



När det blev kyligare så packade vi ihop och gick upp till Bultens lägenhet för att dricka, sjunga singstar (som Bulten hade inhandlat bara för våran skull) och umgås.



Senare trillade ännu fler in. Niclas praktikant Sebbe och hand bror, och även Emma, Oliver och Helena. Jag, Niclas, Patrik och Wilma tog en taxi hemåt vid 4 på morgonkvisten. Det blev verkligen en kanon kväll!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar