The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 28 mars 2012

En pärla mitt i Malmö, Stanlowi !

Jag är förälskad!! Redaktionen skickade ett mail till mig från Charlotte Wilse, där hon beskrev hennes och Staffans butiksverksamhet. Och nyfiken som jag ju är så läste jag mer än noga igenom mailet och tittade på de otroliga bilderna som hon hade skickat. Och ja.. Jag var förälskad vid första ögonkastet!

Så igår var jag och gjorde en intervju med dem till tidningen. och jag kände mig fruktansvärt o-proffsig, så jag inte kunde komma på några vettiga frågor för att jag var så fascinerad av allt vackert i butiken!! Ja, du ser ju själv på bilderna nedanför. 







Det som verkligen fick mig att lyfta på båda ögonbrynen är det faktum att de inte har ett lager, utan har allting handplockat och en av varje, eller i vissa fall kanske 4 av samma med då i olika färger. Och allting är inhandlat på auktioner, resor och annat.

Allting började egentligen med att de köpte på sig en massa grejer till deras stora gemensamma hem, och sen slog de dem att de kanske hade lite mycket grejer, och försökte komma på ett sätt för att kanske kunna glädja andra med de saker som de själva tycker om.
sen fick de tag på lokalen och började renovera.
Lokalen är HUR mysig som helst, neutrala färger som ger fokus på allt vackert och höööögt i tak. Jag fick verkligen känslan att komma in i någons hem när jag klev in genom dörren.

Jag var till och med tvungen att be Niclas komma dit efter jobbet, just för att jag visste att han skulle bli lika förälskad som jag! Och det blev han verkligen. Så jag MÅSTE dit och spendera en del pengar när jag får möjlighet! För jag ville ha ALLT!!

Jag vill även tacka Charlotte och Staffan för att jag fick komma dit och träffa dessa underbara människor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar