The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 1 januari 2011

Nya tag!

Jag ser faktiskt fram emot 2011. Det känns lite som att det inte kan bli sämre än 2010 just av den anledningen att jag mer eller mindre halva året pillade navel.... Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av året heller. Så får väl se vad som händer och sker.

Igår lagade jag och Frida fin middag i alla fall. Hon gick väl hem runt 11 hugget igår kväll.. Jag och Andreas kom fram till att vi är amatörer.. Vi låg i varsin soffa i varsin del av stan och kollade på tv vid tolvslaget..... Det är nästan lite pinsamt..
Men tolvslaget tillbringades i alla fall på soffan med Wilma, en flaska Asti Araldica och Gene Simmons på Tv4-fakta. Jag är glad att en utav mina favorit artister hade sin dokumentär på tv just då. Annars hade det blivit disney channel eller nått... Eller.... Näe... så amatörig kan jag ju inte var ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar