The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 1 januari 2011

Tack å hej 2010

Som utlovat, så skulle jag göra en liten resumé av 2010. Så här kommer det uppdelat månad för månad. :)


Januari
Januari bestod mest utav att umgås med Sara. Dessutom började jag på NET då, och gick diverse olika OCN moduler. Sara och jag roade oss mest med att virka och baka. :) I Januari var det väldigt lugnt, och umgicks en massa med vänner.


Februari
I februari fyllde Cornelia 4 år. Vi var på Leo's Lekland med Patrik och Sara. Dessutom var jag på mingel konferensen om det sociala företaget som började ta form via NET. Februari handlade också grymt mycket om att virka och pyssla med diverse roliga grejer. Då började även mitt extrema intresse för miniatyrer ta form och jag och Patrik köpte Cornelias dockhus.

Mars
Mars bestod till mestadels av uppbyggnaden av L2P café. Vi fick lokalen och började inreda och shoppa loss. Men jag hade även en massa tid över till vänner. Cornelia inveg sin cykel för första gången. Jag och Ine stod på loppisar och försökte bli av med en massa grejer som vi inte längre behövde.

April
I April åkte jag och Sara till Finland. En fantastisk resa, som måste göras om i år hoppas jag. Det var grymt roligt i alla fall. Då kom dessutom värmen tillbaka och jag såg årets första maskros. Påsken tillbringades hemma hos mamma med god mat och myspys. Senare i månaden var det Nybro Cruisingen. En massa roliga grejer hände i April 2010!

Maj
Den 4:e maj var allt slit med caféet färdigt och vi öppnade portarna för att ta emot kunder. Jag umgicks mycket med Tobie, Bettan, Patrik och mina kollegor. Mamma fyllde 49, så det firades med tårta och släkten. I slutet av maj var det Borgholms Crusingen som tillbringades med Patrik, Bettan och Elin.

Juni
I juni gick äntligen Elin från ungdom till vuxen då hon tog studenten! Jag är så grymt stolt över henne att hon grejade det! Midsommarafton tillbringades hemma hos Jenny och Denny, med Frida. Vi spelade kubb och hade hur kul som helst. :) Midsommar dagen var jag med Tobie och Bettan på Öland. Det var en oförglömlig dag. Jag trodde aldrig att jag skulle dansa bugg med Tobie!!

Juli
Frida och jag umgicks massor!! Vi gjorde diverse roliga grejer och vi började med miniatyr maten med mera. Jag var med Patrik på jobbet en vända och hade hur kul som helst. Då satte jag i min rosa och svarta hårförlängning dessutom. Jenny slet som ett djur med att sätta dit llt hår så de skulle se bra ut. I slutet av Juli var jag och Patrik nere i Karlskrona och roade oss med hans kusin David. Vi åkte båt och gick på krogen. Vissa grejer kommer man aldrig glömma!

Augusti
I augusti satte jag i mina orangea dreads. Saknar dem faktiskt lite. Fast de var lite väl extrema kanske.... Denna månaden tog dessutom mina sömnproblem fart på allvar. Det var många nätter man satt uppe och pysslade bort tankar och funderingar..

September
September tillbringades med vänner. Då gjorde jag även utredningen på hur jag egentligen mår.. Inga roliga resultat. Men men.. Utredningen är färdig och life goes on. Jag och Frida slet som djur med vår cernit och fimo lera. Men roligt och mysigt hade vi dagligen.

Oktober
I oktober skaffade jag Wilma. Så dagarna präglades med promenader, träning och en massa mys. Då satte jag även i de bruna dreadsen. Jenny hade det jobbigt med magen och håret.. Men hon och Frida lyckades gallant!

November
Jag och Hilda var på Öland med Wilma i början på November. En hel dag med fotograferande och mys. Jag fyllde 22, så det blev bowling och skoj på Harrys i Kalmar med Lelle, Patrik, Elin och en massa andra. Det var kul att se mamma så skojfrisk under bowlingen. Jag tror att det inte bara var jag som uppskattade det vi gjorde tillsammans för att fira min dag. :)

December
Månaden präglades av pyssel, pyssel och pyssel! En massa scrapbooking och pyssel inför julen. December var den månaden som var den absolut mysigaste. Jag är glad att julen blev så mysig som den blev och allt underbart sällskap som jag hade.



En kort resumé av 2010. Jag är så lycklig över att 2010 är över, nu ska det bli nya tag och nya projekt! Mina vänner står alltid vid min sida vilket gör mig starkare än någon annan i världen.

Jag älskar er alla!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar