The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 4 mars 2011

3 Dreads på stan

I förrgår blev de shopping runda! Eller.. Vi gick till Coop och till Kvantum. Frida skulle hämta paket på Coop och sen skulle vi möta Jenny för att köpa färg. Jag har fått den stora äran att pimpa ett rum i Jenny och Dennys hus. Så vi införskaffade vit färg på Kvantum för att göra grunden, sen ska jag sköta resten.

Det är hur coolt som helst att jag, Jenny och Frida har dreadsen i samtidigt. det har aldrig hänt förut. Fridas dreads satte jag i för 2 veckor sen lite drygt. Och hon har överlevt klådan ochhar dom fortfarande i. Vi får dessutom ganska mycket blickar när vi är ute allihopa samtidigt. Så just då var vi 3 hundar, 3 barn och 3 dread-huvuden! HUMOR!

Frida & Neo
Cornelia
Cornelia
Jenny
Jenny
Mitt favorit bubbelgum ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar