The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 27 mars 2011

Estetiskt....

Det händer inte jätte mycket hos mig egentligen... Men estetiken flödar. :) Min favorit kusin Amanda ska ha nya dreads, så det fixas och donas med det.

Så det är lite jobb faktiskt.. Håret kommer hem såhär..

Och efter en massa massa tovning och snurrande och steamande, så blir dom såhär. :)
Dessutom har jag kommit in i en brodyr period.. det är egentligen en period som jag aldrig har varit i i den bemärkelsen. Det började med att jag inte riktigt visste vad jag skulle ge Jenny i 25-års present ut över det pimpade rummet, så jag broderade en tavla med orden "helvetes jävla skit". Tyckte den passade henne ganska bra ^^

Sen när jag och Cornelia var där och åt så sa jag att jag först hade tänkt brodera en tavla med orden "This house was clean last week, sorry you missed it", hon blev hur exalterad som helst, så det blev en beställning på det. Så leverare den för någon dag sen. Sen fick jag höra att hennes mamma Marie blev jätte förtjust, och hon skrev på FB att hon också ville ha en så fin tavla. Så nu gör jag en till i andra färger. Jag blir så grymt lycklig när andra gillar det jag gör. Det värmer verkligen i hjärtat!

Så dagarna består just nu av att göra dreads på dagarna och brodera på kvällarna framför tv:n. Så jag får helt enkelt ta mig i kragen och ta kort på Maries tavla när den är färdig. Det har varit dåligt med fotograferande nu ett tag...

Hur har eran helg varit? Min har varit så lugn och avkopplande, så nu ska jag ta min kaffekopp och återgå till det blonda håret som ligger ÖVERALLT i mitt vardagsrum :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar