The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 7 mars 2011

Total Make-Over

I helgen har jag agerat Jannys rump-sparkare, inrednings arkitekt, målare och fixare. Rummet sopm jag fick fria händer i har agerat förråd mer eller mindre ett år.. Eller iaf sen dom flyttade till huset... När de nu va...

Hur som helst. Så här såg rummet ut innan.




I och med att jag fick helt fria händer, så tänkte jag att vi gör det i sann "Jenny-anda" alltså mycket färg, lite spaceat och mysigt. Och lite puttinuttigt. Så jag skissade på en väggmålning som flög upp på väggen efter att jag spacklat, målat i alla hörn och runt lister och rollat hela rummet 3 gånger. Jag använde vanlig hobbyfärg från Panduro när jag målade.
Janny är galen i leopard mönster, så det fick bli silvriga leopardfläckar i fjärilarna. Istället för att måla dit spröten, så satte jag små dekorstenar som egentligen är till scrapbooking, så det blev lite extra bling-bling på det hela.


LP-skivorna klippte jag stjärnor av med en plåtsax. Jenny är en sann musiker, så det passade helt klart in i rummet!

jag blev verkligen SUPER nöjd med arbetet jag lade ner. Men det känns i rygg, axlar och nacka nu. Men det var helt klart värt det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar