The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 21 mars 2011

Jenny 25


Den 19:e mars fyllde världens bästa, finaste och underbaraste Jenny 25. Även om hon dagligen berättar för mig att jag är bäst, så kommer hon alltid ligga några steg framför mig. :) Även om hon inte vill erkänna det själv ^^,

Så natten mellan den 18:e och 19:e sov jag över hos Jenny och Denny för att hjälpa till med städning och bakning inför the big day.
så 8 timmar stod vi i köket för att baka tårtor. Men dom blev gudomliga!
dessutom la vi minst 6 timmar den 17:e på att jobba med flowerpaste för att göra blommor till den höga tårtan..
Så creds till oss som lätt är dom bästa tårt-bakarna ^^

Denna tårtan gjorde vi dessutom 6 lager tårtbotten till. Ett i varje färg. Hur coolt som helst! Jag vet ju helt klart vad för sorts tårtor jag kommer baka i framtiden. :)


Kvällen tillbringade vi sedan på Harrys i Kalmar. Galna upptåg, nya bekantskaper och återseende av gamla vänner. Den 19:e mars kommer vara en dag jag sent kommer glömma!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar