The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 21 juli 2011

Grattis Mamma!

Okej.. Mamma fyllde år i Maj, men iom att jag är här så mycket som jag är, så kom jag och Niclas överens om att vi skulle ge henne en present här. Så vi hade bokat en tid hos Doktor Fisk för en fisk-manikyr. Men naturligtvis hade ju mailet om att alla fiskarna var på semester till i slutet på Augusti.. Så det fick bli en vanlig manikyr och en spa-pedikyr istället.


Och mamma var minsann minst lika lycklig för det. Och tjusig som attan blev hon. :)
Under tiden fick Sven och Cornelia roa sig bäst dom kunde. Så när jag och mamma mötte upp dom när vi var klara, så hade dom gjort en katt på Build-a-bear och köpt godis på Jam-Jam.
Sen skulle mamma och Sven ta med sig fisen till deras stuga som dom har hyrt i Ängelholm. Så efter en middag med tomatsoppa, sej med hummersås och nypotatis och glass så åkte dom. Så får nog tillbaka den lilla damen om ett par dagar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar