The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 17 juli 2011

Mot Nybro!

En vecka av barnledighet gick väldigt fort!! Mycket fortare än vad jag trodde att det skulle gå. Cornelia har i alla fall haft det kanon bra med morfar på norra Öland med husvagnen. Myspys värre. :)
Jag och Niclas har planerat inför flytten och tagit en dag i taget. Vad försoffad man blir av att inte bli upp tvingad hela tiden.. Men det har varit riktigt skönt att få ladda upp batterierna. :)

Så idag åkte jag mot Nybro för att få hem min lilla fis. Och lyckliga jag, fick sällskap av Jenny från Alvesta! Jenny tog direkt tåget från Göteborg, och jag var tvungen att byta, så denna tågresan gick skrämmande fort!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar