The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 20 augusti 2011

Malmö Festivalen

Igår började Malmö Festivalen. Och den kommer hålla på en vecka. En massa trevligheter mitt i city med marknadsstånd, scener, mat, uppträdanden och utmaningar. Vi gick igenom alltihopa... Vi var lagom möra efter att gått igenom hela centrum kan jag lova!

Scenen på stortorget
Cornelia blev jätte lycklig över rabattcheckarna hon fick av en tjej på gatan.
Självklart var älsk och Wilma med!
Nere vid Dockan hade ett stackars litet hus blivit utsatt för översvämning... ;)

Nästan vid Lilla torg fick Cornelia krama på Mumin. Jag är grymt imponerad av Mumins Marimekko skor :D
Bakom Hansa i kanalen utfördes denna roliga upplevelse. Det är ju inte många som kan säga att dom både har krupit och gått på vatten!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar