The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 20 augusti 2011

ZombieWalk i Malmö!

Detta måste vara något utav det coolaste och maffigaste jag har varit med om!
Nattklubben Distorsion som äger rum varannan lördag på Deep anordnade en ZombieWalk för att inviga den nya säsongen efter sommar uppehållet.
På Facebook var det över 800 som hade tackat ja. Men det var inte alla som kom. Tanken var att vi inte heller skulle vara med, utan bara stå och titta och ta bilder, men det slutade helt annorlunda....


På plats träffrade vi Carro och Daniel.



Denna tjejen fixade mitt fejs inför walken. Som sagt, planerna blev mycket annorlunda..


MYCKET annorlunda. Efter bara någon minut var jag Zombiefierad och medlem i gänget.


Elvis has left the building!

Som sagt.. Vi var ett par stycken..
Ganska många faktiskt..
Vissa ansträngde sig mycket mer än andra!


Jag Hade Wilma med mig i tåget så att Niclas kunde leka pressfotograf ^^,

Det kändes som att tåget aldrig tog slut!
Jag och Wilma

Hela gänget gick sen på diverse gator genom Malmö. Jag, Niclas, Cornelia och Wilma vek av vid Triangeln ungefär. Cornelia var grinig och vi hade då varit ute i 6½ timme och bara gått. Så för allas fötters skull så gick vi hem och beställde pizza istället. Jag kan erkänna att det var MÅNGA som stirrade på mig på vägen hem. Och min underbara sambo gjorde allt för att jag skulle slippa gå igenom den värsta smeten och vara en solo-zombie.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar