The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 9 augusti 2011

Nu var det flyttat!

Nu har jag blivit sambo PÅ RIKTIGT! Både jag och Niclas står på kontraktet, vi har varsin nyckel och sambolivet är verkligen helt underbart! Om sanningen verkligen verkligen ska fram så trodde jag inte att det skulle vara så underbart som det ju faktiskt är. Niclas accepterar att jag är ett kaos när det gäller ordning, planering och allting som har med struktur att göra. Så ja, han får sparka mig i häcken ganska ofta. Men det är bara skönt att veta att han bryr sig om mig. :)
På söndag har jag varit utan min prinsessa i två hela veckor! det känns helt galet.. Men det har varit skönt att inte ha henne springande runt benen också. Så jag och Niclas har fått sköt flytten helt själva. Så hon och morfar är på norra Öland med husvagnen, och jag håller fortfarande på att packa upp de flyttkartonger som finns kvar.
Till flytten från Nybro behövdes ett släp på 8,9 kubikmeter. Och då var även Patriks bil så smockfull att vi knappt fick plats själva, och ändå finns det grejer kvar i 2 garderober i Nybro och pappa fick fylla hela sin kombi... Det är sanslöst vad man har samlat på sig skräp! Så hädan efter så ska jag inte shoppa något som bara kommer bli liggande! Inte en chans! Inte efter detta...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar