The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 26 augusti 2011

Färdigt!

Jag lät betongen bränna ganska länge tror jag.. Dock gick ett av projekten verkligen i tusen bitar. Jag tror att jag blandade den sista laddningen helt fel... :( Men jag fick några kanon grejer i alla fall. :)

Denna krukan gjorde jag med en plåtburk som form. Det var väldigt knivigt att ta ur den, men den blev fin som attan!
Till denna krukan/fågelbad använde jag en pappkartong och sen en sån där plast låda som man kan lägga i andra lådor för att organisera upp saker. Dom har ju egentligen 5 fack, men jag tejpade för 3 av dom med silvertape för att få till "fågelbad delen". Dock ska jag låta den bränna liiiiite till innan jag häller i vatten.
Taklökar är en utav mina favorit växter! Dom överlever i stortsett allt. Man behöver inte anstränga sig för att ha levande växter ute på altanen. Det gillar jag! ^^
Jag gjorde även 2 hjärtan för hand utan formar. Jag blev faktiskt ganska nöjd med dem. Det lilla blev kanske lite för knubbigt, men jag är nöjd och rabatten blev jätte fin när dom kom på plats.
Jag och Cornelia har planterat lite örter också. Pepparmynta, citronmeliss och timjan.
Jag har även planterat en kärleksört som inte finns med på bild. Jag hoppas verkligen att rabatten kommer vara fantastisk sen till våren. Jag vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på mer för att få till det lilla extra.. Men det kommer. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar