The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 2 maj 2012

Happy day!


En massa fix!! Fasen så härligt det är att hålla på med detta!! Nu på förmiddagen har jag roat mig med att göra en öppen spis till huset! och tro det eller ej, men grunden är 2 tomma cigarett-paket och 2 tungspatlar. Sen är det bara klätt med air-dry-clay. Och fogarna ska sedan målas vita för att det ska se murat ut på riktigt. Ett riktigt pill-jobb.

Och på tal om pill-jobb!!! Jag har roat mig i 3 dagar med att göra fönster till huset. Och det tog för inte jätte lång tid i sig, men däremot att få dit de förbaskade små gångjärnen!! Och nu ska de dessutom på huset till råga på allt.. Dooh.. Men det kommer garanterat bli fint när det är färdigt.





Av någon lustig anledning försvann ALL cernit, fimo och sculpley plus verktyg när jag flyttade till Malmö. Jag har väl mina aningar om vart det har flyttat in, men jag säger ingenting. Men nu har jag i alla fall fått hem nytt!! :D Till min stora glädje! Så nya verktyg och en pytte liten skala av sculpley. Men känner jag mig själv rätt, så kommer det att utvecklas till en stor samling snart. ^^, Så Cornelias Dockhus kommer ha en hel del roliga grejer!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar