The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 15 maj 2012

Något man inte ser varje dag...


Ja, vad ska man säga.. Det är verkligen inte varje dag man ser elefanter mitt i Malmö city. Men idag gjorde vi faktiskt det! Tidigare idag pratade jag med min älskade make i telefon, och då sa han att det hade gått förbi elefanter utanför hans jobb.. Vad säger man då? Jag blev lite fundersam på om han hade fått i sig något olämpligt och hallucinerade, men icke.
Jag gick och mötte honom efter att han slutat jobba, och mycket riktigt, det fanns ett helt gäng elefanter utanför hans jobb. Det var egentligen inte så konstigt eftersom att det var en cirkus som höll på att byggas upp. Men man blir som sagt lite misstänksam....



0 kommentarer:

Skicka en kommentar