The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 30 april 2012

Sköna maj välkommen

Min lilla mys-fis har varit ledig idag. Och har tillbringat hela dagen med mamma. Ooooh vad mysigt det har varit!
I slutet av förra veckan, beställde jag grejer från http://www.margarethasdockskap.se .  Lite lampor och grejer. Sen slog det mig i morse att butiken ligger ju i Malmö! Så jag ringde Margaretha, som inte har några befintliga öppettider, och kollade om hon var på plats idag, så kunde jag och Cornelia komma dit och hämta grejerna istället. Och samtidigt titta lite, plus att man då slipper allt krabb med paket, porto osv.
Och det var helt okej. Så jag och Cornelia traskade dit i förmiddags.
Cornelia var helt lyrisk där inne! Och som tur var slapp vi ju betala frakten och det, så hon fick plocka lite annat smått och gott istället.

Sen gick vi till Konditori Amarant på Caroli för att fika. Och samtidigt passade min lilla snutt på att ringa till sin älskade mormor.



Dessutom är det ju faktiskt valborgsmässoafton idag, så kvällen tillbringades hemma hos Bulten med grillning. Mys mys mys! Niclas skulle dock jobba så han kom inte förrän senare, men jag fick i alla fall vara grillmästare. Och av någon konstig anledning blir det alltid JÄTTE mycket mat när vi ska göra något.. Och det blev ju inte mindre denna gången..... Fast.. Vi var trots allt 8 personer, och det som blev över hamnade i Bultens kyl. :)





0 kommentarer:

Skicka en kommentar