The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 3 juni 2012

Sjuka och olyckor

Jaa... det har varit dåligt på bloggfronten ett tag.
den första anledningen är att jag var med i en trafikolycka för 3 veckor sen, så min nacke är inte vad den borde vara. den andra anledningen är att jag gav mig på att fixa pärmar till Deep (där jag jobbar som karaoke värdinna) med alla låtar vi har. Med 15 000 låtar tar det sin lilla stund, så dem blev helt klara i går efter två veckor av skrivande, sorterande med mera. den tredje anledningen är att jag har lyckats dra på mig lunginflammation, så har mest legat och hostat i en vecka. Men nu är jag på bättrings vägen, och jag fick inte många jobb timmar denna månaden, så det kommer bli en massa miniatyrande fram över. Så håll till godo ett litet tag fram över. :)

Kramar

0 kommentarer:

Skicka en kommentar