The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 27 oktober 2014

Monday monday

Idag är faktiskt en riktigt bra dag! Har sovit gott (och länge) och har tagit tag i min kaosartade sida av sovrummet.
Jag känner att alla sektioner av smärthantering börjar göra nytta. Jag har inte ens tagit smärtstillande än idag!! Det brukar vara frukost vanligtvis.

För ganska exakt ett år sedan var vi 2 veckor i thailand. Och vi längtar tillbaka!! Jag kommer lägga upp inlägg från den resan nu i efterhand. Vi saknar värmen, folket och.. ja.. allting! Jag vet dessutom att min kropp hade mått ännu bättre av lite värme. Men får nöja mig med att drömma mig tillbaka.

Bilden, är tagen på Monkey Mountain. Vilda apor och härligt sällskap av mina chefer. Det var en otrolig upplevelse för Cornelia också. Vi hyrde motorcyklar och körde runt dagligen. Upplevde och njöt. Längtar tillbaka!

Nu ska jag greppa tag i kaffekoppen och ta ett ännu ett ryck i kaoset.

Love!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar