The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 24 oktober 2014

När man existerar

Ja.. Idag är en sån dag..

Jag var hos tandläkaren igår. Det är visserligen inget konstigt med det i sig, men att laga 8 tänder och dra ut en visdomstand (som var ordentligt trasig) och sy 3 stygn i munnen, DET är konstigt. Det är dock mindre konstigt att jag idag har löjligt ont..

Hela kinden är ordentligt svullen.. Ungefär som jag-har-blivit-misshandlad-i-en-boxningsring-stor.. Idag är jag med andra ord inte det minsta kaxig..

Men slutade iaf jobba vid 1 idag, så har hunnit att påbörja Cornelias julkalender, eller, i alla fall en del som ska vara i den..

När maken kom hem, visade det sig att han har feber, så just nu står det en thaisoppa och puttrar på spisen. Fylld med galang, koriander och andra nyttigheter. Så hans feber kommer fly fortast möjligt!

Idag var det dessutom sista skoldagen inför november lovet. Så i morgon ska maken åka och lämna henne hon mina föräldrar. En skön break både för oss och henne. Bli ompysslad och bo in-the-middle-of-nowere ett tag.

I morgon vankas det 8 timmar jobb. Så håller på att baka en citron maräng paj också. Många bollar i luften. Men då fokuserar jag i alla fall inte på värken.

Over and out

0 kommentarer:

Skicka en kommentar