The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 31 oktober 2014

Tgif

Thank God It's Friday! Vet inte riktigt vart veckan har tagit vägen, men den har varit fullspäckad. Och man är ledig hela helgen.

Såhär till alla helgons helgen, så har jag pillat ihop 2 arrangemang som sättas på minneslunden, för att hedra minnet av våra älskade familjemedlemmar som inte längre finns hos oss.

Så jag har rensat ur två stycken matpumpor och fyllt dem med oasis. Sen har tankarna bara flödat. Det var rofyllt att stå och pilla med att sätta rosorna och murgrönebladen på plats, runt om den fantastiska krysantemumen.

Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resulatet.
Nu hägrar strykjärnet. Har insett att strykning, är otroligt underskattat. Jag blir faktiskt avslappnad av att pilla med det.

With Love

0 kommentarer:

Skicka en kommentar