The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 19 januari 2015

8 av 12..

Känner mig mör... Jävligt mör.. Har jobbat hela helgen, och min kropp börjar sakta med säkert att säga ifrån. Men nu har vi i alla fall kommit till den veckan då jag snart kan njuta av sovmorgon.

Innan jobbet idag, ska jag in på slöjd detaljer och köpa garn. Mitt nya beroende är zpagetti garn! Sticka, virka.. U name it! Så planen är att fixa en massa fina dekorativa korgar och ytterkrukor till växterna runt om i lägenheten.

Förhoppningsvis får jag även min efterlängtade hårförlängning idag eller i morgon. Har inte haft långt hår på läääääänge. Men ser fram emot att kunna locka, göra uppsättningar och känna mig extra kvinnlig ett tag fram över.

Just nu, trots att min kropp skriker "NEJ!" känner jag mig som en super hjälte!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar