The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 15 januari 2015

Det ömmar i mitt hjärta

Jag fick det fruktansvärda budskapet på Facebook, att två av mina  vänner från gymnasietiden, förlorade sin 4 månader gamla tös, Enya..

Mina vänner la upp bilder på fb under hela graviditeten,  jag kände den längtan som de hade,  lyckliga,  nyfikna och otroligt förväntansfulla. Jag träffade ingen av dem under graviditeten,  och inte heller efter att Enya var född. Men det kändes ändå som att man var med...

Jag kan inte få in i mitt huvud hur de mår nu.. Att se sitt älskade barns leksaker, säng,  kläder och doften av henne på hennes kudde, måste vara något av det hemskaste ett par föräldrar kan behöva gå igenom. Man sla inte behöva begrava sitt barn.

Tankarna har varit hos dem sedan tragedin blev ett faktum.. Hur kan världen bara så orättvis?! Detta paret är fantastiska människor,  och de ska behöva gå igenom detta.. Samtidigt finns det barn som föräldrarna inte förtjänar..

Luctor et emergo ♡

0 kommentarer:

Skicka en kommentar