The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 1 januari 2015

Nytt år, nya möjligheter

Det gångna året har innehållit så galet mycket. En blandning av glädje, sorg, smärta och minnen. Men trots alla motgångar året innehöll,  måste jag ändå säga att det var bra.

Jag har valt att inte avlägga några löften för 2015. Utan bara strävan!
Strävan efter -

Ett hem att kalla vårt, mer tid åt kreativitet, mer bloggande och ännu mer lycka och kärlek.

Jag önskar dig all lycka inför 2015! En lyckobringare för 2015 är att maken börjar nytt jobb den 2/1. Så början av året kommer bli fyllt att jobb för oss båda. Man kanske även skulle sikta på en resa? Vi har 365 dagar framför oss, och jag ska försöka få ut allt av dem!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar