The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 18 april 2010

15:e April

Idag får jag vara trött!! Har jobbat i lokalen hela dagen.. inget hårt arbete, men ändå. Ett tag kändes det väldigt overkill att jag kom ner överhuvudtaget. Men det fanns att göra i vilket fall som helst.

Denna underbara lilla låda kom Stefan med, han är nu våran leverantör av godsaker och bröd till Caféet, och ingen kan väl påstå att detta ser snuskigt ut på något sätt?!

Efter många timmar med fika (?) blev det jobb... För typ 1 vecka framåt! 111 lecablock bars in från baksidan in till lokalen. Och i morgon ska det börja byggas!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar