The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 18 april 2010

16:e April

Nu i helgen ska jag inte lyfta ett finger!! Denna dagen har varit tuff... Vi har byggt 3 diskar i lokalen. Och nu börjar det verkligen likna ett fik. Som tur var så var vi nästan alla på plats, så det gick förhållandevis fort att bygga dem, men en massa tänkande med vinklar och annat gjorde att det blev jobbigt i slutändan. Nu måste jag dessutom ta itu med pysslandet.. Detta funkar inte. Jag måste verkligen sätta händerna i ett nytt projekt, nu när dockhuset ät klart.. Någon som har en idé på vad?

Jag och Tobie!

Jag fick den stora äran att jobba med limmet. :D
Sen fick Henke ta över.
Shit vilket jobb det var asså...
Men resultatet blev verkligen KANON!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar