The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 18 april 2010

18:e April

Pyssel ådran har börjat pulsera idag! Äntligen! Det känns som att det var en hel evighet sen jag fick sätta händerna i något roligt! Visst att allt med företaget ät roligt, men detta är ju balsam för själen!

Jag har roat mig med att göra små hållare till pris lappar till Caféet att ha i kak kylen. Det finns ju garanterat inget annat café som har dessa. :) Jag blev grymt sugen på att baka när jag gjorde dem dessutom. Jag måste verkligen baka en paj någon dag...



3 små pajer och 4 tårtor/cheesecakes fick det bli. Dessutom har jag börjat virka ihop en massa kakor och annat som ska vara i barn-rummet på caféet. Vi kommer vara det enda stället i Nybro som har ett eget rum för våra barn ifall vi måste hoppa in och jobba. Det känns verkligen kanon!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar