The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 13 april 2010

5:e April

Sovit så gott i natt! Tempur madrass och propp mätt. Underbart! Började dagen med frukost och sen gick jag, mamma och Nelia ut för att titta på Svens färdiga sjö. 4 meter djup..... Den är verkligen kanon stor!!


Det är första gången på jag vet inte hur länge jag hade gummistövlar på mig.. Jag äger inte ens ett par, men fick låna av mammsen. Det är ju ingen mega hit att gå runt i högklackade stövar (vilket jag har gjort sen i torsdags) när man går över ängar och hagar.
Var tvungna att kolla till kalvarna också.
Ett helt gäng.
Och Nelia ville titta på kossorna. :)
Det var så skönt att komma hem ikväll!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar