The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 13 april 2010

3:e April

Vaknade lite små sliten i morse... Förstår inte vad det kan bero på. Dessutom vaknade vi i Finland. Helt otroligt!


Våran Hytt
Isvatten någon?!?
Helsingfors.
Vi käkade lunch på den SUNKIGASTE jävla kebab baren jag någonsin sett... ALDRIG mer!
Hittade ett bättre ställe där vi tog oss en drink och slappade tills vi skulle på färjan igen.
Gabriella. Mycket vacker båt. :D
Regnade dessvärre under hela vistelsen i Finland... Men de var en grymt fin stad. Helt sjukt!
Gör oss i ordning för utgång och middag.
Sara på restaurangen. Riktigt fin mat som fins avslut på en grym helg! Vi hamnade bredvid några jävla nötter i restaurangen, men vi överlevde den pärsen!
Sara åt den dyraste och vidrigaste cheesecaken i historien.. 82;-!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar