The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 2 september 2011

Promenix

Mannen på jobbet och ett rastlöst barn kan bara resultera i en sak. Ut och gå och ta med kameran!
På en vägg som skiljer Folkets Park och gågatan ifrån varandra finns det en massa snygg graffiti. Väggen förändras för varje gång jag går förbi den, och den har verkligen en extrem charm!
Tack vare denna väggen har jag lärt mig skillnaden mellan klotter och graffiti, och graffiti är verkligen en underbar konstform! 


 Min prinsessa hittade en blomma och var naturligtvis tvungen att posera med den. Dessutom var hon tvungen att visa sin nya snygga mössa som vi nyligen inhandlat.



Lite överallt runt om i stan finns det små rim, ordspråk eller små texter som får en att tänka till. Denna sitter på en vägg på Möllan och den fick mig faktiskt att tänka till lite extra. Såna här små saker kan få mig att verkligen att fundera och samtidigt känna en viss glädje. Även om det inte är okej att spraya på hus, så kan en sån här liten text få en att små le och använda geniknölen.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar