The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 11 september 2011

Besök av pappa 9:e & 12:e

Det är alltid trevligt med besök! Framför allt när man själv blir bortskämd och samtidigt skämmer bort! Pappa körde till oss direkt efter jobbet den 9:e för att stanna hos oss till i morgon. Så jag och Niclas blev bortskämda genom att pappa hela tiden ville vara med Cornelia och vi skämde bort pappa genom att laga all mat och vara guider när han ville se olika saker.

Pappa och skruttan på Möllevångs torget


Pappa och prinsessan

Cornelia och jag tyckte att vi skulle visa pappa vad vi brukar göra på dagarna nu när hon ännu inte har börjat på dagis. Och Folkets Park är ju det vi faktiskt brukar roa oss med iom att det finns hur mycket som helst att göra och det mest är helt gratis. Så vi visade Cornelias morfar vad man kan hitta på där.
Lekplatsen tillexempel




Dessutom fick ju Cornelia chansen att inviga sina nya gummistövlar

Blött och sandigt var det som tur var bara en gång i rutchkanan....
För sen satt alltihop på Cornelias klänning och leggins.....

Och självklart ska Cornelia få rida ponnyridning






Att min pappa gör precis vad som helst för Cornelia var ingen nyhet. Men jag vet inte hur många gubbar i hans ålder som klättrar i klätternät bara för att barnbarnen vill det...



..Och jag tror inte att alla kan klättra längst upp i dem heller..


I närheten utav den gamla ingången till parken finns det en plaskdamm som kommunen fyller på sommaren för att barnen ska kunna svalka sig. Men jag tror inte att deras tanke var att ungarna skulle bada i mitten av september.. Och det hoppades jag på att inte Cornelia heller skulle göra. Men ack vad fel man har ibland. Jag sa till henne att hon kunde få svalka fötterna och benen när solen väl hade kommit fram, men "plötsligt" låg hon där..... I klänning...














Vi hade det i alla fall hur mysigt som helst. Och både Cornelia och pappa tyckte att dagen hade varit helt kanon. Niclas som var iväg med Bulten under tiden fick sig en överraskning när gullungen kom in igenom dörren blöt i håret och en dyngsur klänning. Men det var helt klart värt det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar