The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 25 september 2011

Fint besök från Småland

Denna helgen har mamma och hennes sambo bott i Ystad för att åka på Äppelmarknaden i Kivik. Så för att visa dem hur vi har det och bor så fixade vi en fin middag nu ikväll i form av rostade rotfrukter, kantarell sås och helstekt ytterfilé och till efterrätt bakade jag en äppel och päron tarte så som jag kommer lägga ut receptet på senare. För den blev verkligen farligt smarrig! Både jag och Niclas var så mätta sen på kvällen att vi höll på att gå under! Så mellan middag och efterrätt så gick vi till folketspark. Det märks att jag har tuffat till mig när det gäller trafik och allt annat här. Mamma och hennes sambo var grymt mycket mer försiktiga än vad jag är. Väl i folkets park ville Cornelia (som vanligt) visa lekplatsen och djuren. Dock var klockan såpass mycket att djuren hade gått och lagt sig. Men lekplatsen fanns till vårt förfogande!

Det kändes ganska lustigt att se min mamma leka. Men hon verkade ha riktigt roligt!





I morgon kommer mamma och hennes sambo igen för att hämta prinsessan och ta med henne till Småland under en vecka. Det kommer kännas konstigt att vara helt barnledig så länge. Men det ska bli skönt att få lite "semester" innan verkligheten sätter igång på allvar. Cornelia har nämligen fått dagisplats from. 1:a oktober!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar