The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 9 februari 2012

3 år

Det känns helt makalöst att bloggen redan är 3 år gammal. Hurra hurra!!
Tänk hur mycket som har hänt de här 3 åren! Helt galet! Eller bara det senaste året! En flytt från Nybro, gift och ett fantastiskt jobb. Jag älskar verkligen livet som det är just nu! Jag undrar hur det senaste året hade sett ut om jag inte hade haft Niclas vid min sida. Det hade nog sett fruktansvärt annorlunda ut. Jag älskar livet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar