The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 11 februari 2012

Full rulle!

Det har börjat bli lite stressigt här nu! Jag har verkligen fullt upp 24/7 känns det som. Eller jag sover i alla fall lite per dygn. Men annars är det stressigt som bara den.
Dubbla tidningar var betydligt mycket svårare än jag trodde! Och det är notiserna till västra hamnen som är värst. Ikväll ska jag för andra lördagen i rad dessutom jobba på Deep där det ikväll nalkas 80-tal. Det ska bli så fantastiskt roligt! Jag har redan planerat min outfit och det kommer bli GULT med lite inslag av grönt i make-upen. Jag måste verkligen skärpa mig och inte se min kamera som ett hjälpmedel i jobbet, utan använda den i vardagen också.

Jag har även kommit en bra bit på min bok nu. Det känns fantastiskt. Jag måste bara få kontakt med något bra förlag som kan vara intresserade av att ge ut den. Men jag ser det som det minsta problemet.

Nu ikväll ska jag som sagt jobba, men innan dess ska jag umgås med familjen, tatuera min älskade man och ta det så lugnt jag bara kan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar