The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 18 februari 2012

Världens finaste 6-åring!

 Mammas lilla älskade skatt fyller 6 år på måndag! helt sjukt vad tiden går! Detta året har verkligen flugit förbi, men det är ju egentligen inte så konstigt. Och min lilla skatt börjar nollan efter sommaren. Det är fantastiskt!
Till denna dagen hade jag shoppat loss fullständigt på Partyland. Köpt tallrikar, muggar, godispåsar, tårtljus mm. mm. Massor!! Eftersom att vi lyckades bli sjuka i veckan, så fick vi avverka några på inbjudningslistan, med löfte om att det skulle bli ett till kalas, så det får planeras in i mars.
Snuttipluttan fick lite nya kläder, 2 spel, Lejonkungen på DVD och annat nyttigt av mig och Niclas. Och av morfar fick hon kläder, lego och annat kanon bra-ha.
Pappa kom hit redan i morse, och han tar med sig Cornelia hem till Småland i morgon. Så vi får i alla fall 1½ dag ihop.

 De enda barnen på detta kalaset blev Cornelia och Ellie, så vi ansträngde oss lite extra med Hello Kitty dricka och annat. Så de fick sitta och titta på Upp medans jag, Niclas, pappa och Ivana satt i köket och fikade. Av Ivana och Ellie fick Cornelia ett mega tufft halsband och ett minst lika snyggt armband!
 Hembakat!!
 Metallic- rosa och gröna ballonger och vimplar!

 Vuxen-fika bordet. :)

 Stubbe-tårta med ugglor i sugar-paste ^^


Jag fick intrycket av att min lilla skatt var väldigt nöjd när hon gick och la sig på kvällen. Och i morgon åker hon upp till Småland för att få lite semester från mamma och pappa i nästan 2 veckor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar