The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 27 februari 2012

En vecka sen operationen

Jag mår oförskämt bra!! Jag rasar i vikt och idag hade jag min första "riktiga" måltid på 5 veckor! Så jag (Ja, du  läste rätt, JAG) lagade middag till mig och mannen min. Kokt potatis, stekt lax och en kall sås med gräddfil och grejer. Det var så sjuuuuuuuukt gott!!

Om du är en väldigt tillgiven och uppmärksam läsare av min blogg, så har du säkert gått in på "omstarten" i länklistan ovanför. Och där har man kunnat följa hur mina dagar har varit innan operationen och hur mycket jag har gått ner osv. Men jag lägger en länk också ^^,
Jag har beslutat att hålla denna bloggen ganska neutral när det gäller operations-biten, så därför har jag en till. Så denna bloggen kommer fortsätta att fyllas med allting annat mellan himmel och jord. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar