The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 2 december 2012

Bröllopsresan, Dag 9

 Vi har kommit till ro på det nya hotellet. Personalen är underbar, sängen är bekvämare, och att vakna på morgonen och titta ut, är en fröjd! Vi ser röda havet från vår uteplats. Helt underbart!! Det svider lite att vi har varit här mer än halva tiden.. För ingen av oss vill åka hem..

Idag har vi njutit av havet igen. Detta helt fantastiska stora blå!!





I restaurangen på det nya hotellet, har vi fått vårt eget bord, och vår egen servitör. Även att vår första kväll var igår, så vet han PRECIS vad vi vill ha att dricka. Det är service!

Efter middagen gick vi en sväng för att njuta av den härliga kvällsluften och den underbara utsikten.










Det är helt otroligt vad de har gjort med de gamla korallreven! Det är svårt att föreställa sig att vattnet har varit så högt. Där man ser alla parasoll på bilderna ovan, har det en gång i tiden vuxit fantastiska koraller, som har varit hem till hundra tusentals fantastiska fiskar och andra vattendjur.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar