The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 1 december 2012

Bröllopsresan, Dag 8

Detta har varit en händelserik dag.. Vi har nu ikväll bytt hotell. Vi upptäckte att hela badrummet på Dreams Resort, var fyllt av mögel. Både jag och Niclas har hostat och snörvlat lite för mycket, så det fungerade helt enkelt inte.. Att man dessutom fick sällskap av en kackelacka modell STOR när man satt på toa, gjorde inte valet svårare direkt. Så nu ikväll, har vi fått byta till Dreams Beach ist. Okej, det kostade oss 2000:- mer på plats, men då vet vi att vi inte behöver plåga oss de sista dagarna av bröllopsresan..

Även om personalen på detta Dreams Resort, är helt underbara, så måste vi tänka på vår hälsa först. Som sista minne av detta hotellet, fick vi denna super coola handduks krokodil. Man kan inte anklaga städarna för att vara fantasilösa! 




Vi åt en helt fantastiskt middag nu ikväll på Beach. Så mycket godare, så mycket mer varianter och helt fantastiska efterrätter! Annars, har dagen innehållit sol och bad. Men bara vid poolen. Det tar sin lilla tid att plocka ihop allt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar