The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 24 december 2012

Julafton


Kan man tycka illa om julen? Näe, det är jag tveksam till! I år stannade vi hemma i Malmö, och min älskade pappa kom till oss. Som bonus kom även Bosse och förgyllde vår tillvaro.





Eftersom att vi nyligen kom hem från bröllopsresan, så blev det inte överdrivet med förberedelser, men jag han i alla fall att göra knäck, mintkyssar, pepparkakor och allt annat som hör julen till. 


Vi mixade makens och mina minnen från julbordet och plockade ut godbitarna som vi tyckte var viktiga. Vi blev riktigt nöjda, och hela skaran blev mer än mätta.

När julklapparna skulle öppnas så var vi mer eller mindre dävna hela högen. Cornelia blev överlycklig över alla sina klappar! Det blev vi alla. Julen är verkligen en kärleksfull högtid!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar