The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 2 november 2014

Crazy train

Om en kvart har jag min lilla ligist hos mig igen! Att en vecka kan gå så fort! ..trots att det känns som att jag suttit på detta förvannade tåg en vecka... Det kryper i hela kroppen på mig.

Nu är man i alla fall strax framme i Karlshamn. Tack älskade pappa för att jag slipper åka hela vägen till Kalmar! Metropolen Katlshamn är ju... spännande.. Fast jag ska ju bara stå där en kvart.

Igår njöt jag och Niclas till max över att vara barneldiga. Vi gick ner till minneslunden och satte dekorationerna, vi gick lugnt genom stan hem, inom triangeln och bara tog allting lugnt. Efter kvällsrundan med hundarna, gjorde vi något som det var evigheter sen vi gjorde sist, dvs ta en öl ute!

Vi gick ner till Dead End och tog varsin öl, sen var vi nöjda! Sen när vi kom hem, ställde jag mig och gjorde tapioka dessert. Min älskade make skämde dessutom bort mig, med halstrade pilgrimsmusslor och en helt fantastisk bolognese. Älskade gubbe ♡

0 kommentarer:

Skicka en kommentar