The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 2 maj 2010

Sry Sry Sry!!



Har haft så SJUKT mycket att göra den senaste tiden så jag knappt har haft tid för mig själv.. Detta är inte bra. Ska slut tidigt på tisdag eller onsdag hoppas jag, så att jag verkligen kan uppdatera er ordentligt om allt som har hänt den senaste tiden. Missade ju en massa i April bland annat.. Så får nog sluta att datum märka mina inlägg. ;) Detta ät verkligen pinsamt. Men det går verkligen framåt med företaget och vi öppnar på tisdag, det känns helt overkligt! Men du är HJÄRTLIGT välkommen om du har vägarna förbi. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar