The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 31 maj 2010

Besök. :D

Fick besök idag av Hilda! Det var så fantastiskt länge sen, och GUD vad jag har saknat den människan! Cornelia fick ett pussel och jag fick en massa garn och muffins formar! Snacka om att hon vet vad jag tycker om. :D

Bettan och jag hade fått för oss att städa och grejer, så Hilda kom mitt i storstädet. :) Men det gjorde absolut ingenting. Så de blev fika i solen på balkongen och en massa skratt och roliga berättelser.


Bettan och jag har gjort en skylt till Nelias rum i pärlplattor. :D

Bakade Cupcakes med Elin för någon dag sen med jordnötter. MUMMA!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar