The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 31 maj 2010

Cruising i Borgholm!

De fick bli 2 rundor till Öland idag. :D Har verkligen saknat ön något grymt. Först på förmiddagen för att köra Caroline till hennes jobb i Borgholm, sen blev de en hel del avstickare för att hälsa på gamla vänner och min mormor och grejer.


Sen på kvällen bar det ÄNNU en gång av till Borgholm för att gå på cruisingen. Vi försökte verkligen in i det sista att hitta en bil att åka runt i, men utan resultat, så det fick bli att åka upp med Patriks bil, parkera vid Netto och gå.

Patrik!
Elin
Bettan

Kvällen slutade iallafall väldigt lyckat !!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar