The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 5 maj 2010

Så mycket har hänt..

Det har hänt så fruktansvärt mycket som jag inte har hunnit uppdatera om.. Jag har verkligen inte haft tid. Men nu ska jag verkligen försöka bli bättre. Jag ska få en jobb dator också, så kan uppdatera både denna och L2P bloggen när det är lugnt på jobbet. :)


Kan ju ge en snabb update iallafall..

Det har hunnit bli vår i denna lilla staden..
Min lilla prinsessa blir bara större och större. Och börjar på en ny avdelning på dagis efter sommaren, sista anhalten innan skolan.
Maskrosorna har börjat blomma..
Vi har byggt en support disk på jobbet..


Jag har gjort 2 bokhyllor till mina pocket böcker.
Jag fick en leverans av Elin med plåtburkar från GN industri..
Och tyckte att en ny askkopp behövdes. :)
Vi öppnade caféet igår. :D
Och det har varit cruising.. En massa massa massa, som jag egentligen borde lägga upp en massa bilder om. Ska försöka hinna med det den kommande tiden. Jobbar ju inte riktigt hundra procent, så ska verkligen lägga ner tid på att ge dig en ordentlig uppdatering om vad som har hänt den senaste tiden. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar