The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 7 maj 2010

Nya löften...

Stod och lagade lite mat och kom på ett gäng löften som jag ska försöka att INTE bryta. Ett av dem är att skaffa mig ett gym-kort samma dag som jag får första lönen från fiket eller när jag blir rik och berömd..
Ett annat löfte som jag ska fixa nu i veckan som kommer är att laga min cykel-punka.. Är så trött på att gå överallt, så vill verkligen ha tillbaka min cykel..

Men hur fan lagar man en cykel punka?! Jag har sett pappa göra de hur många gånger som helst. Men de är ju lätt att titta på och inte göra. Så får se hur jag lyckas med det. Det kommer bli intressant iallafall.

Har varit lite kreativ idag under min lediga dag. Har gjort en kak-burk och funderar på om jag ska virka ihop en tunn sjal till mig själv i mohair garn som jag har liggande.. Hmm.. Ja, de går ju att spåna på.

Cornelia har åkt hem till mormor, så är barnledig till söndag kväll. Trodde att jag skulle jobba i morgon, men slapp.. Henke-the-one-and-only sa tydligt till mig att stanna hemma i morgon. ;)
Och man ska väl lyda sin chef? ;)




Tänk vad inbjudande en kakburk kan bli med lite spraylack, rosa färg, lite spetts och papper... Hmm.. hur många till såna här ska jag göra då ? Kan ju göra en hel serie. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar