The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 31 maj 2010

MysPysFredag

Har tillbringat dagen men Cornelia hela dagen! Min lilla mysa! Elin sov över här i natt, så vi fick för oss att hitta på något roligt. Tommy hade bett mig ta hand om Lillan medan han var på arb.intervju, men behövde aldrig passa henne.
Under mitt möte skulle Elin och Tommy kolla till Nelia, så när jag var färdig så höll de på att leka som mest på en lekplats i centrum.

Sen gick vi och fikade på jobbet, och flirtade till oss en massa gammalt bröd.
Så gick vi till Svartgöl och matade änder. :)


Nelli
SvartGöl
Lillan skämde jag bort med 2 grisöron. Hon är min bästis at the moment. ;)
Elin och Nelli
Brödet tog snabbt slut dessvärre, så Cornelia roade sig med att bada fötterna, sen gick vi hemåt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar