The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 26 maj 2011

En dag i Folketspark

FÖr att göra ligisten lycklig och för att komma ut och visa henne en massa roligheter, så bestämde vi oss för att gå till Folketspark. Så vi tog bussen ut till Möllan och började sedan den korta vandringen mot parken. Cornelia var på sprudlande glatt humör och hon var förväntansfull som ett barn på julafton.

Dessvärre blev hon lite besviken när hon upptäkte att nöjesfältet inte var igång... Men hon fick i alla fall se en hel massa roliga saker.

Som till exempel:
Land sköldpaddor
Fina fontäner
Jätte söta mini grisar
Höns
Och hästar
Mitt i parken finns en gigantisk lekplats. Så jag och Niclas lät henne leka av sig en bra stund.
Dessvärre tror jag att min man också blev en 5 åring. ;)








Efter ett par roliga timmar i parken så begav vi oss mot Triangeln. Jag och Niclas hade diskuterat att Cornelia skulle få göra en egen nalle inne på Build-a-bear så vi begav oss dit.
Dock måste du kära läsare LOVA att inte gå in i den butiken med en trött, hungrig och trotsig 5:åring utan att vara påverkad av något.. Det kändes som att vi var där inne i en halv evighet och Cornelia visade sitt extremt otacksamma jag mer än någonsin. När hon sen inte fick Mc'Donalds mat blev det ett ÄNNU värre liv.. Så ja.. Kort och gott så ska man helt enkelt inte göra såna saker med min dotter... Men när man sen kollar igenom bilderna från parken så upptäcker man att även saker som är helt 100% gratis kan göra min dotter galet lycklig.
Och att se henne le är mer värt än dom lätta psykbryten vi fick inne på Triangeln. Hon somnade i alla fall grymt gott denna kvällen med sin rosa hund, i rosa klänning, rosa koppel och rosa rosetter.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar